[Tajfutas] Nyílt levél

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2018. Aug. 20., H, 17:16:41 CEST

Igen, Kelemen,
az érintett több tucat versenyző véleményéből kialakított
javaslatcsomag, nem egy ember igényének folyamatos ismételgetése.
Szakmailag alátámasztott, teljeskörűen kidolgozott anyag,
ami sajnos nem jut el a zömében fiatalabb rendezőkig,
addig, amíg ők is nem lesznek érintettek.
De többnyire abbahagyják addigra.
Ha elolvastad volna, azt is látnád, hogy pont azért született, hogy
minél több időskorú versenyző maradjon meg köztünk,
olyan versenyeken és pályákon, amik nem támasztanak
számukra teljesíthetetlen követelményeket.
mert ma ez utóbbi a többség.

Viktor hozzászólása már szakmai,
valóban, külön pályákra van szükség,
így egyúttal a külön kategória is megvalósul.
illetve idősebb férfi-fiatalabb női kategória összevonása lehetséges.
A pályakitűzéshez is ott az iránymutatás:
korábbi - hasonló terepen rendezett - versenyek pályaadatainak és
győztesidőinek figyelembevételével kialakíthatók korrekt pályák.
Sajnos ma még 60 percen felüli győztes idők is előfordulnak, ami
2 km-es meredek rajtmenettel több napra kiüti az
idősebb sporttársainkat.
Ennek ellenére ezek még 5 napos Hungárián is előfordultak.

Köszönjük viszont azoknak a rendezőknek, akik
az évek óta szorgalmazott változásokat már megvalósították:
pályahossz, szint, rajtmenet, rajtidőköz, stb.

Szóval ezért született a "javaslatcsomag", ami
 nem előírás.  Janó szerint: ne is foglalkozzunk vele?

Üdv mindenkinek, és
gratulálok a Hungária Kupán jól szerepelteknek!

kisDüdü
Hegedűs Zoltán

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. aug.
16., Cs, 19:56):