[Tajfutas] Nincs cím

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2018. Aug. 18., Szo, 07:23:33 CEST

Feleségem halála óta nem vagyok normális (előtte se nagyon).Boldog voltam hogy a Hungárián itt lehettem! De tegnap eltöröt bennem valami.Nem igazán tudtam éjszaka aludni,és reggelre eldöntöttem!!!!! Ma fogok utoljára tájfutó versenyen rajthoz állni (ma is csak egy. kedvenc trikó miatt.).KÖSZÖNÖM MINDENKINEK a negyven év alatt a nekem nyujtott segitséget!!!!!                                                                                                                                                                                                                          2018.08.18.     nagylajos.   lujipapa