[Tajfutas] Tájfutás Világnapja

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2018. Ápr. 27., P, 14:04:32 CEST

Sziasztok!

Többen jelezték, hogy nem tudják megnyitni a csatolt fájlt. Ez a pdf
remélem jó lesz.

A készlet erejéig MTFSZ-es SI-vel is tudjuk támogatni a programokat.
Kérem, hogy akinek ilyen igénye lenne, az jelezze nekem minél
hamarabb!

Üdv,
Skuló Marci

Magyar Tájékozódási Futó Szöv. <iroda at mtfsz.hu> írta (2018. április 27. 10:26):
> Sziasztok!
>
> Lassan közeledik a Tájfutás Világnapja, mely idén nem csak egy nap lesz,
> hanem egy egész hét május 23. és 29. között. A Magyar Tájékozódási Futó
> Szövetség célja, hogy a tavalyi sikerek után Magyarország ismét aktív
> részese legyen a kezdeményezésnek, és lehetőség szerint a tavalyinál több
> helyszínen sikerüljön megszólítani a fiatalokat.
>
> Csatolva küldöm a részletes felhívást.
>
> Üdvözlettel:
> Mantuano Eszter
Name: Tájékozódás Világnapja 2018 felhívás.pdf
Type: application/pdf