[Tajfutas] HOB 2018

Imre Urban urbimre at gmail.com
2018. Ápr. 21., Szo, 11:56:46 CEST

Tisztelt Érdeklődők!

Az erdőben zajló rendezvények (tájfutás) esetén a hozzájárulást az
erdőgazdálkodótól kell beszerezni. Egy erdőrészletnek egy erdőgazdálkodója
van. lásd:http://erdoterkep.nebih.gov.hu/

A gond akkor adódik ha nincs erdőgazdálkodó (rendezetlen, az erdőtérképen
Velem környékén 3009999 számmal jelöli). Ekkor valóban a tulajdonosok
hozzájárulása kellene és a földhivatalhoz kell fordulni, hogy az egyes
ingatlanok (földrészletek) tulajdonosának az elérhetőségét megtudja a
rendező. Pl.: Mátraszentimre erdővel borított ingatlan tulajdonosai között
van olyan személy akinek a lakhelye, idézem: "Csehszlovákia" (csak ennyi).

Üdvözlettel: Urbán Imre