[Tajfutas] HOB 2018

honfig at szuperinfo.hu honfig at szuperinfo.hu
2018. Ápr. 20., P, 23:22:20 CEST

Kedves Orsi,

megköszönve az alapos, elnökségi taghoz méltó tájékoztatásodat vettem a fáradtságot, s beletekintettem az imént a

vb jelentésébe.

Az látható, hogy a hatóságoknál aljártak az  engedélyek beszerzésének ügyében, de mivel később a terület tulajdonosairól is szó esik, így azt kérdezném – mert nem látom az egyeztetések, engedélybeszerzések során -, hogy  a tulajdonosok engedélye is meg volt-e?

Ez azért fontos, mert miután Zsebe Istivel, Pavlovics Gyurival és másokkal „célozgatónak” lettünk minősítve, meg kell jegyeznem, hogy mi a „spontán lopás”-ban kételkedtünk, s tartjuk most is, hogy az lehetetlen. Azt viszont ezekután – mivel nem látom a beszámolóban a verseny előtti egyeztetést a tulajdonosokkal - még valószínűbbnek tartom, hogy a tulajdonosokkal való egyeztetés, engedélykérés hiánya okozhatta azt, hogy a tulajdonterületét jól ismerő gazda mutatta meg a Rendezőségnek, hogy ki az úr az adott erdőrészben.

S mivel az MTFSZ versenyrendezési szabályzata előírja, hogy a terep minden tulajdonosának engedélyével, és a tulajdonos kikötéseinek teljesítésével lehet lebonyolítani egy versenyt, így ha ez nem történt meg minden tulajdonossal, akkor szó sincs vis maoirról, hanem sokkal inkább rendezői mulasztásról lehet szó.

üdv,

Fifi

Honfi Gábor

Hálózati igazgató