[Tajfutas] HOB 2018

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Ápr. 20., P, 16:11:50 CEST

Sziasztok!

Bár a sportág vezetése úgy tűnik nem vette figyelembe, amit itt a listán felajánlottam a HOB érintett kategóriával kapcsolatban, mert ilyesmiről nem hozott döntést, azért az Isti igazán megindító jellemrajzának tulajdonosaként továbbra is fenn tartom a felajánlást, amire egyelőre semmilyen hivatalosan válasz nem jött, igaz tudom, hogy nem is egy hivatalos fórumon ajánlottam fel, de reméltem, hogy talán így is hivatalosnak vehető a felajánlásunk.
A szezon végén Istihez hasonlóan úgy érzem én is, hogy van azért realitása, hogy lennének, akik örömmel fogadnának egy ilyen lehetőséget, hogy bajnoki címért mérethetik meg magukat a hosszútávú vagy maratoni távon is. Amit mi még fel tudunk ajánlani, hogy kedvezményes nevezési díjat biztosítunk ezekben a kategóriákban, hogy az újrarendezés miatti veszteséget egy kicsit kompenzáljuk, azt hogy ezt a nevezési díjat maguk a versenyzők térítik, vagy a mostani HOB rendezői, vagy esetleg megosztva azt gondolom az már részletkérdés, a fő kérdés inkább az, hogy ezek a kategóriák is versenyezhetnek-e az idén ebben a versenyzámban országos bajnoki címért, érmekért, helyezésekért, vagy sem.

üdv. Viktor