[Tajfutas] HOB 2018

honfig at szuperinfo.hu honfig at szuperinfo.hu
2018. Ápr. 20., P, 12:55:02 CEST

Sziasztok,

Istivel továbbra is egyetértve  értetlenül bámulom azt a tapintatot, amilyen irányba elmegy a levelezés a

vismaior  esetek irányába, elfogadva a Rendezők szűkszavú tájékoztatását, miszerint „eltűnt 3db ellenőrzőpont a stekkel együtt” .

Azóta egy deka információt sem adott a stáb a „ rendőrségi nyomozásról”, melynek várható eredménye  a nullával

egyenlő, ezt Mindannyian tudjuk, mint ahogyan azt is, hogy abból a dzsuvás erdőrészből a dobozélesítés és a tömegrajt közötti idő alatt egy nem tájfutó személynek -  térkép nélkül -  komoly mutatvány eltüntetni a  3db  pontot és a stekkeket is precízen  leoperálni a közeli fákról…

Üdv,

Fifi

Honfi Gábor

Hálózati igazgató