[Tajfutas] HOB 2018

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2018. Ápr. 20., P, 09:18:23 CEST

Na, jó de ha benevezel a síversenyre, már eleve tudod, hogy van ez a
kockázat, hogy elolvadhat a hó. (Gondolom a kiírásban ez benne is van.)

Most nem erről van szó. A rendezők hibáztak, mert elfelejte... opsz
ellopták a pontokat.

Persze itt az anyagi káron túl az erkölcsi kár a legnagyobb.
És nem lehet visszahozni az időt sem, amit "feleslegesen" töltöttünk el.

A rendezők lehetnének gálánsak.
Jön a Alpok-Adria, amit ugyancsak ők rendeznek.

Mondjuk meghívják a mezőnyt a HOB-ra befizetett nevezési díjak határáig.
Mindenki jól jár, mert ők mondhatják, hogy visszafizették. Sokan meg nem
fognak elmenni, mégis éreznek egy kis pozitív melegséget, hogy lám-lám a
tájfutás mégsem a pénzéhesek sportja.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>