[Tajfutas] HOB 2018

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2018. Ápr. 20., P, 08:56:54 CEST

Hozzáteszem, az összes nagynevű símaratonon az a szokás, hogy ha le kell
mondani - mondjuk hóhiány miatt - a pénz marad a rendezőnél. És nem kis
összegekről van szó, hanem mondjuk 30-40ezer forint csak a nevezés (a
lefoglalt szállás, megrendelt repjegy stb. szóba térítése se kerül). Ha
nagyon jó fej a rendező, beszámítja féláron a következő évi versenybe,
amit aztán megint vagy megrendez vagy nem. Azért kicsi a teljes bukás
aránya, mert általában mindent megtesznek, hogy legyen verseny, de az
elv ez. Persze, ez más közeg, nincs feltétlenül köze ehhez az esethez,
csak érdekesség.

A HOB esetében határozottan volt verseny, csak annak az eredménye lett
részlegesen eltörölve. Ez szerintem nem alap arra, hogy feltétlenül
vissza kelljen fizetni a nevezési díjat. Aki ezt követeli, belegondolt
abba, hogy mivel járna ez a rendező egyesületre nézve, akinek a
költségei ettől semmit nem változnak?

Nem ez az első eset, hogy nincs eredmény, nem tudom, mit mond erre a
precedensjog, pár éve volt pl. egy Diákolimpia, ahol az eső elmosta a
versenyt, azzal mi lett?

D.