[Tajfutas] MEFOB nevezési határidő

TIPO Iroda tipotke at chello.hu
2018. Ápr. 19., Cs, 21:42:49 CEST

Kedves MEFOB nevezők!

A nevezési határidővel kapcsolatos információt ki kell egészítenem, mivel az Entry-ben elírás történt.

A MEFOB kiírása az MTFSZ adatbankban található http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/18081/tipus/render
A nevezési határidő május 1, s a nevezést a speciális MEFS szabályok miatt inkább az ott leírt módon, e-mailban kérjük a nevezes at tipotke.hu címre.
Az Entrybe is bevihető a nevezés, de a szükséges kiegészítő adatokat akkor is meg kell küldeni e-mailban. (Az Entry zárása is május 1-n lesz.)

A nevezéssel együtt kell megadni a szállásigényt:
- Mátraszentimrén iskolai osztályteremben, ez (előre rendelés esetén) ingyenes,
- vagy Mátraszentistvánon turistaházban, emeletes ágyakon, az árak 1 főre, 1 éjszakára: 2.700 Ft (20 ágyas), 2.900 Ft (8 ágyas) 3.200 Ft (4 ágyas).

Üdvözlettel,
Bogdány Miklós
TIPO TKE