[Tajfutas] Senior HOB

Ágnes Takács hagnosz.takacs at gmail.com
2018. Ápr. 15., V, 18:13:45 CEST

Én is.

2018. április 14. 14:05 Pavlovics György írta, <dr.pavlovics.gy at freemail.hu>
:

--

Takács Ágnes, irodavezető
Alapítvány a Közösségi Hálózatokért
a.takacs at vnet.hu

Ezt a levelet a Dél-alföldi Teleházak Regionális Közhasznú Egyesület
szervezet tagságához tartozó szolgáltatásként küldtük
Amennyiben a jövőben nem kíván tőlünk hírlevelet kapni,  ez esetben
jelezzen és e-mail címét véglegesen töröljük rendszerünkből.