[Tajfutas] Tavaszi Spari Értesítő

Gy�rgy Boz� bozan.gyorgy at gmail.com
2018. Ápr. 4., Sze, 09:35:55 CEST

Még időben vagyunk, hogy eltöröljük a napi rajtengedély díját,
ahogy a napi autópálya díjat is eltörölték.

Az így befolyó plusz bevételnél bőven több a bosszankodás
az adminisztráció és a rendszerfejlesztés többletköltsége.

Nem lenne elég büntetés kizárni a ranglistából azokat, akiknek
nincs éves engedélyük?
(ezt azért viccnek szántam...)

Bx