[Tajfutas] HOB eredmény ?

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2018. Ápr. 1., V, 10:27:01 CEST

Isti hibátlan húsvéti HOB értékelő dolgozatához nehéz lenne bármit is hozzátenni  versenyzői oldalról. Ami viszont mindenképp elvárható ( Isti tapasztalati okfejtése alapján), hogy minél előbb nyilatkozzon az OB hivatalos ellenőrző bírója is ( mint a legilletékesebb), s ne „csak” a verseny titkárának szűkszavú bejelentésével kellejen beérnie a 6 kategória 150 versenyzőjének.

Fifi