[Tajfutas] ROB-ORVB EREDMÉNYEK, FÉNYKÉPEK

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2017. Sze. 19., K, 10:04:00 CEST

Kedves Sporttársak!

Az éjszaka folyamán feltettük az MTFSZ honlap megfelelő helyeire a
sprintváltó OB véglegesnek szánt eredménylistáit (az eddig hiányzó
részidőset is),
a ROB futamok rangsorpontjait, és a vasárnapi nyílt eredményeket.

Kérem, hogy a rangsorpontos listát nézzétek át, és ha hibát láttok,
jelezzétek nekem! Akinél nincs kiszámolt pont, annak úgy tűnik, nem volt
versenyengedélye, ami a hivatalos bajnoki eredményt is befolyásolni fogja.
Sajnos még bajnoki pontot érintő helyezéseket is érinteni fog ez.

Kérném az egyesületi vezetőket, hogy a bármilyen módon külföldre kötödő
versenyzőik állampolgárságát is nézzék át az MTFSZ-adatbázisban, mert ezt
használjuk a külföldi versenyzők kiszűrésére!

A vasárnapi nyílt eredménylistája távol van a véglegestől, sajnos jó pár
versenyzőt nem tudtunk kiolvasni. Aki kiolvastatja a dugókáját a
legközelebbi versenye előtt, és elküldi nekem bármilyen formában
(hőnyomtatós cetli fotózva vagy begépelve, SI-Config CSV, akármi), azt
beteszem utólag a listába!

Üdv,
Skuló Marci