[Tajfutas] Eötvös

László Pap paplaco56 at gmail.com
2017. Sze. 18., H, 15:42:34 CEST

Elég nehéz a határokat megkülönböztetni.
Én a nyolcvanas éveben Komár Béla szárnyai alatt javítottam a "Kisasszony
erdő" térkép egy részét. 10.000 alaptérképpel.
Akik páran itt olvassák, tán akkor még döntésképtelenek voltak. :)
Egész napos talpalás után este tisztázat készítés. és akkor a borókást és a
mellette lévő rész között húzz valamit, határozd meg.
Az tán 20.000 térkép volt. Na most ez 5000 -es?
Lehet kritizálni a javítót.
Nekem megvannak a a régi pályáim, az ország minden tájáról. Aki mer
vállalkozni rá, fussa le az eredeti térképpel. :)

Lacó