[Tajfutas] Eötvös

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2017. Sze. 15., P, 07:35:25 CEST

Sziasztok

Az Eötvösön rekordszámú, 422 egyéni és 79 váltóinduló volt, mindenkinek
köszönjük a sportszerű részvételt, a területgazdák kérdésemre nem jeleztek
semmilyen kárt.

Ez a sok ember  részben a kastélypark, részben az Eötvösön megszokott jó
pályák és új, pontos térképek miatt jött.

Ezek nagy részében (gondolom) nem is csalódott: a Kastélypark gyönyörű, az
egyéni pályák jók és elég pontosak is lettek (győztesidők).

A versenyközpont szépsége és felszereltsége (játszótér stb) ráadás.

Azonban az a rész, amit én csináltam (térképek, váltópályák) sajnos nem
sikerült a megszokott színvonalon, nagyon súlyos időhiányba kerültem a
verseny előtt (még a szokottnál is), ezért a verseny elmaradása is
felmerült.

Végül a tengersok előkészítés és a dőlni kezdő nevezések miatt a térképezés
"egyszerűsítéséhez" folyamodtam, így nagy ligeteseket, nem kellően
kategorizált jellegfákat no meg bájosan tekergő szintvonalakat találhattok a
térképeken.

És a váltóterep (aminek térképezéséhez alapos előkészítés után, de csak a
verseny előtti kedden tudtam hozzáfogni) többet ígért bejáráskor, mint amit
végül adott.

Emiatt az egyébként se túldolgozott pályák elég egyszerűre sikeredtek.

Mindezekért elnézéseteket kérem, remélem jövőre jobban sikerül.

Azért vártam pár napot, hogy majd válaszolok a ledorongoló levelekre, de
azok, lustaság vagy udvariasság okán, de elmaradtak (igaz, dicséret se jött,
érthető módon).

Aki úgy érzi, kidobott pénz volt a nevezési díja, írjon bátran, és
kártalanítjuk!

Ábel