[Tajfutas] DN cikkek - sportágtörténet (1985-2004)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2017. Sze. 13., Sze, 22:40:19 CEST

Sziasztok,

Saját szocpol. problémáim miatt 2015-ben leálltam a pécsi
sportágtörténeti sorozat kigyűjtésével a Dunántúli Napló lapszámaiból.
Sok-sok órát, napot töltöttem el a Tudásközpont-ban, egyenként lapozva
át az újságokat és készítve rosszabbnál rosszabb fotókat a sportági
cikkekről.

Ma este fedeztem fel ezt az oldalt
<https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1985_01/?pg=63&layout=s>,
ami teljesen leamortizálta a munkámat, viszont mindenki számára
kinyitotta a lehetőséget, hogy kutakodjon a régmúlt idők cikkeiben
<https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1997_07/?pg=432&layout=s>
olvasókártya nélkül is.

Üdv és jó böngészést az érdeklődőknek,

Janó