[Tajfutas] Békés Kupa most pénteken

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2017. Sze. 11., H, 11:06:59 CEST

Sziasztok!

Frissítettem az információs fájlt a végleges pályaadatokkal.
Az ENTRYlight véletlenül zárva volt a hétvégén, de most már újra lehet
nevezni. Tegyétek meg szerda estig, hogy tudjuk kalkulálni a térképek és
a kaja mennyiségét!
Sajnos a terep melletti panzió szeptemberben zárva van felújítás miatt.

http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6591

Üdv,
Skuló Marci