[Tajfutas] MTFSZ versenyrendszer átalakítás,Tervezet v9.1 – 2017.08.29.

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2017. Sze. 7., Cs, 22:36:19 CEST

Sziasztok,

Ezúton is megkövetem és elnézést kérek Szieberth Petitől a lenti levelem
második és harmadik mondatáért.

Helyesbítek. Az egyesületi levelezői listán a klubját képviselő személy
szolgálja klubját és azok tagjait. Egy ilyen horderejű kérést, ami
kifejezetten a tagok észrevételeit várja vissza egy nagyon rövid
határidőn belül, mihamarabb meg kell osztaniuk 18 év feletti tagjaikkal,
az alatt pedig szüleikkel.

Pécset semmi esélyt nem látok arra, hogy ezt érdemlegesen közösen
megbeszéljék a klubok a szept. 11-i határidőig. Lehet, hogy a
keddenkénti, esti "nyugdíjas" találkozón pár szót már váltottak erről,
de a következő kedd már a határidőn túlra esik.

Én, mint a rajtengedéllyel és fizetett klubtagsággal nem rendelkezők
nemlétező érdek-képviseletének a nem megbízott szóvivője messzemenőkig
támogatom a napi versenyengedély bevezetését.

Amúgy engem minden más "Knock-out"-olt az egész tervezetben.

Üdv,

Janó, aki bízik abban, hogy a Hungária Kupák rendezői a sőrváltóval
letudják a rájuk váró kihívást.