[Tajfutas] HK' 17 Zárás

Gyula Kóger kogergy at gmail.com
2017. Sze. 3., V, 12:04:03 CEST

Kell egy kis idő, hogy a dolgok a helyükre kerüljenek. Eltelt 22 nap az
eredményhirdetés óta, összepakoltunk, átadtuk a helyszíneket a gazdáiknak,
és kifújtuk magunkat. Kértük, hogy írjatok, és véleményeteket osszátok meg
velünk, mert belülről más az optika.

Köszönet a sok véleményért, mert építkezni ebből lehet. Várat, erőset. Hogy
mi / én /hogy éreztük magunkat most elmondom. Jó volt látni, hogy duzzad az
entry és valami jó van alakulóban. Láttuk a nevező családokat,
közösségeket, és szerettük, volna, hogy ne csak a futásért szóljanak a
fanfárok. Legyen valami, ami kiegészíti az időt és teret. Mi tudjuk, hogy a
Teremtő jókedvében volt, mikor ezt a kisebb régiót megalkotta. Így mi is
igyekeztünk lőtávolba szervezni a célokat, versenyközpontot, és a lényegi
eseményeket, hogy ezt Ti is lássátok.

Amit másként csinálnánk. Térben és időben a discot. Van, akinek a zaj kell,
van, akinek a csend. Én személy szerint a csendre szavaznék, de győzött a
fiatalok ereje.

A rajtok távolsága a pályakitűző kompetenciája.

A pályákról nem írnék, ezt Ti tudjátok, benne voltatok. De ide írnék egy
megjegyzést. Több észrevétel érkezett a szenior pályákról, hogy egyes
napokon egyszerűek, úton futósak voltak. Az én vélekedésem szerin is, a
szeniorversenyző nem hülye csak lassú. Kedves pályakitűzők, tervezzetek
csak technikás pályákat bátran.

Ugyan jobban jártunk volna, ha az Aqua Park minden nap kedvezményesen fogad
bennünket, de sajnos így alakult. Az első napi ingyenes belépő így is jól
jött azoknak, akik igénybe vették. És abban a hőségben a pesti illetőségű
üzemeltetők számításai szerint is 1040 versenyzőnk múlatta itt az első
versenynapból hátralévő időt. Talán ettől ijedtek meg az illetékesek, és
változtattak. Sajnáljuk.

A tökéletesség nem elérhető, de törekedni kell rá. A poharak és,
ragasztószalag mennyiségére jobban oda kell figyelni.

Nap, mint nap küzdöttem az érzéssel, hogy jó lenne versenyezni, részese
lenni a nagy egésznek, de aztán ez az érzés elillant, elfújta a taps,
melyet az eredményhirdetés zárásaként kaptunk tőletek.

Köszönöm, hogy itt voltatok, és köszönöm, hogy a rendező csapat tagja
lehettem.

Kóger Gyula

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com