[Tajfutas] CBC Orient Cup - Eszéken jártam 2

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2017. Sze. 2., Szo, 23:57:48 CEST

Sziasztok,

A mellékelt térképrészlet a VK-Cél területét ábrázolja. Itt is kicsit
hiányos a javítás. Kerítés veszi körbe a pálya belső részét is, fedett
"kispadok" + a büfének is van egy elő-teteje, az értékelő sátor mellett
egy tujasor található.

A legszebb a nyíllal jelölt helyen a kerítéssel bezárt kapu jel. (Ez az
öreg város egy másik részén is megtalálható. A terület nem képezte a
versenypálya részét.

A pályaberajzolás picit szabványon felüli méretű, de ettől számomra ez
csak segítséget nyújtott, mivel már évek óta szemüveget viselek.

Sajnos a képen látható sportháznak csak egy öltözője maradt nyitva a
célba érkező versenyzőknek, benne 1 azaz egy mellékhelyiséggel. (Hogy a
délutáni esőbe átmenő időjárásban lebonyolított váltóra javult-e a
helyzet azt nem tudom.

A megígért szelektív hulladékgyűjtés sem valósult meg, így az egy darab
banán héját egy normál szemetesbe helyeztem el. Minden más jött haza
velem, mint ahogy az az erdőjáró turistáknál megszokott elvárás.

A főtéren -aminek a sarkában volt a térképrajt- aktív piaci élet zajlott.

Még egy résszel bátorkodom majd jelentkezni, ami a M21E pályájáról szól
majd és a pirinyó pontszerű térképjelekről.

Üdv,

Janó, 3,4 km/16 pont 41:01-re

Name: Eszék_4.jpg
Type: image/jpeg