[Tajfutas] ROB (Boxi) a ONEB ürügyén

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2017. Okt. 24., K, 22:14:30 CEST

Sziasztok!

Az OB-n nagyon jól éreztem magam. Jó versenyt csinált a SZVSE.
Lelassult csiga tempóm miatt szinte nem hibáztam. Egyetlen egy kis megjegyzésem
azért lenne: néztem a N55 pályáját. Színvonalban messze veri a F50-et. Ha talán
nem vitték el volna a messzeségbe a pályát, lett volna táv a lényegben…. Így
sajnálom, hogy a mákos tésztát nem élvezhettem ki kellőképpen.

A büfé kifogástalan, nem sajnálták ki a húst és az idő kitűnő:
 megkegyelmezett minket a pár órával
később kezdődő vihartól.

És a térkép… szóval fantasztikus. Minden értelmezhető és
korrekt. Gratulálok érte, nem volt könnyű javítani (gondolom!).

Boxi megjegyzését (K.Janó és N.Laci megjegyzését) osztom.
Elkezdtem olvasni aztán félbehagytam-továbbléptem. Nincs erre szükségünk. Volt
egy probléma… "túltótuk Béláim!" Itt sokan teszünk valamit a
szeretett sportágunkért. … legyen békesség.

Ha már vettem a bátorságot és írásra adtam a fejem, egy gondolat a kibeszét karantén kérdéséhez.

Számomra mindig problémás volt a túllihegett karantén
kérdése.

Nem vagyok tagja a szeniorbizottságnak, de én olyant nem
hallottam, hogy szeniorban valaki információt adott volna át. Szeniorban ahol
mindenki szórakozni megy-indul egy versenyen, hagyhatnánk ezt a karantént, csupán
kérjük sporttársainkat a sportszerű magatartásra. A "király "
kategóriában, ha valaki "okos" telóval fut végig készít egy fotót a
térkép-pályáról és elküldi a túlfűtött edzőnek az bizonyára kezdhet vele
valamit. De minek is? Nem derülne ez ki valamikor? Érdemes ez? Hogy nézne az a
spori a szemünkben?

Ha feltétlenül
karanténban gondolkodik egy rendező (hogy ne szólják meg) azt arra kérem,
legyen csupán cél karantén. A SZVSE a beidegzett gyakorlatot jól és rugalmasan
kezelte.

Szieberth Péter

PVM