[Tajfutas] ROB

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2017. Okt. 24., K, 11:46:43 CEST

Nos, én ebben a mondatban vélem felfedezni az igazságot:

"Ezért nagy a sportág vezetőinek a felelőssége, hogy még reptében
elkapják a szilánkot és elsimítsák a vélt vagy valós ellentéteket."

Csak azzal a magyarázattal, hogy ennek az ügynek nem szabadott volna
eljutnia a Fegyelmi Bizottságig.

Üdv, a tegnap óta fényét vesztett Homo Navigators (de lehet, hogy mindig
is szürke volt?)