[Tajfutas] ONEB információ

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2017. Okt. 19., Cs, 10:19:54 CEST

Sziasztok!

1, A szállás és vacsora rendeléseket módosítottam a kérések alapján.
A végleges megtekinthető a verseny adatbázisában. (az excel táblán a
különböző füleken találjátok a szállásbeosztást)
http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6188

Szállásokat önállóan lehet elfoglalni, mert a szállásokon is le van adva a
beosztás.
Vacsorához minden klub kap vacsora jegyeket.
A Fehérló vendégházban (szoba 3000Ft/fő/ nap) a 18 éven felülieknek IFA-t
kell fizetni 350 Ft/fő/nap, amit a jelentkezésnél kapott űrlap alapján
számolunk ki.

2, Kísérő versenyre nevezés és módosítás, már csak a helyszínen lehetséges!

3, Kérjük, hogy aki utalással fizetett vagy számla alapján utólag utalna,
nekem küldje el a számlázási címét, hogy ezzel is gyorsítsuk a jelentkezést!

4, Kérjük, aki tudja előre küldje meg Ambrus Sándornak a váltó
összeállításokat.
ambrus.sandor70 at gmail.com

Köszi: Gera Tibor