[Tajfutas] rajtkarantén - eretnek kérdés

Tóth Zsolt tothzsolt at kabelnet.hu
2017. Okt. 17., K, 19:01:29 CEST

Kedves Marci!

A mostani OB-hoz hasonló jellegtelen ligetesekben bőven elég a térkép leadás.

A szóban elmesélt szituációval a legtöbbször nem is találkozik a másik versenyző, vagy inkább csak megzavarja.

Viszont jónéhány klubnak a fél országot át kell utaznia, hogy el tudjon jutni az OB-ra, ezért nem mindegy mikor indul, másrészt túl jó vagy nagyon rossz idő esetén kimondottan hátrányosan érinti a későn indulókat.

Ezért a mezőny zömének teljesen felesleges, vagy éppen kimondottan hátrányos a karantén.

Üdv

Zsolt