[Tajfutas] OCSB

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2017. Okt. 17., K, 07:48:54 CEST

Az OCSB-n amúgy sem indult több versenyző egyszerre egy pályán. Nem is
értettem, hogy miért kaptunk bele pontbegyűjtőt. Ráadásul, végignézve
néhány kategória térképeit, azt kell mondjam, hogy a pontbegyűjtő szakaszok
többsége alibi pontbegyűjtő volt csak; nem jelentettek valódi feladatot.
Egyetértek Skulóval ezt a pontbegyűjtős előírást sürgősen el kellene
felejteni!

A rendezőknek meg köszönet a jó versenyekért!

Üdv,
GM

2017. okt. 16. 23:03 ezt írta ("Tibor Gera" <gera.tibor at szegedivasutasse.hu