[Tajfutas] Transmoduls Dunántúl Kupa

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Okt. 1., V, 14:53:38 CEST

Sziasztok!

Azért szólok hozzá Zsolt leveléhez, mert hátha hozzám hasonlóan más sem
vette észre, hogy az első időpontra vonatkozó korábbi nevezések valamikor
időközben törlődtek az Entryből. Mivel a verseny elmaradásának bejelentését
követően a nevezések még hetekig, hónapig láthatóak voltak, abban a
meggyőződésben voltam, hogy azoknak, akik annak idején beneveztek, nem kell
az új időpontra újra benevezni.
(Nem is lehetett addig, amíg látszottak az eredeti nevezések.)

Legyetek szívesek, akik jönni akartok, nevezzetek újra - ma még olcsóbban
lehet - hogy lehetőleg meglegyen kategóriánként az 5 versenyző.

Az egyesületi listának nem vagyok jogosult írni, ezért töröltem a jelen
levél címzett listájából.

Üdv:
Gerzson

2017. szeptember 19. 18:40 Verebélyi Zsolt írta,