[Tajfutas] FW: Diákolimpia sprint

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2017. Május. 31., Sze, 22:22:50 CEST

Sziasztok,

ami még nehezen elfogadható, hogy bár már szerda van, de az ominózus sprint
pályák ( a váltó és normál sem) nem kerültek fel a Routegadet-re, ami ebben
a szituációban duplán illő lett volna.

Azt már nem is firtatom, csak szerényen megjegyzem, hogy a rangsorpontokat
is 48 órán belül kellene kiszámítva feltölteni.

Üdvözlettel várva a fentiek valóra válását,

Fifi

.

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593