[Tajfutas] Diákolimpia sprint

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2017. Május. 31., Sze, 09:47:04 CEST

Megnéztem a nemzetközi szabályozást: a pályahossz számításánál az
áthatolhatatlan objektumokat és tiltott területeket elkerülő legrövidebb
útvonalat kell figyelembe venni (IOF Competition Rules for IOF Foot
Orienteering Events, 16.3). Ez alapján sprinten a légvonaltáv megadása
eleve hibás a kerítések és épületek miatt.

Gárdonyi Márk