[Tajfutas] Dol és Sopron Kupa

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Május. 30., K, 21:48:24 CEST

Sziasztok!

Nem láttam még a Diákolimpia térképét és pályáit, csak a levelezést olvasom.
Mivel korábban már felmerült hasonló probléma a szenior sprint pályákkal kapcsolatban érdeklődéssel olvasom a vitát.
Az, hogy mennyi futásért utazunk el valahová versenyezni nyilván mindenkinek a maga döntése, és az is elég valószínű, hogy egy Diákolimpiánál ez nem szempont.:)
Ami viszont bennem felmerült ezzel kapcsolatban Márk levele kapcsán:
Az ifi EB-n 12 perces ezek szerint a győztes idő, és bár nagy örömünkre vannak elég jó utánpótlás versenyzőink, de azért nem mindig ők állnak a dobogó tetején, azaz nem mi vagyunk a leggyorsabbak, szóval a 15 perces győztes idő az érintett korosztályokban a kicsit lassabb futósebesség alapján mindenképpen indokolt. Emellett érdemes lenne megfontolni az III., IV. korcsoport győztes idejeinek 15 perce növelését, ahogy azt a szeniorok esetében korábban már javasoltam, mert egy nyúlfarknyi pályába, nagyon nehéz útvonalválasztást becsempészni. Így akár kiderülhet, hogy nincs Magyarországon alkalmas sprint terepünk… (Hogy Miksi levelére is reagáljak egy percben.:))

Gratulálok a DOL győzteseinek és helyezettjeinek, és remélem a többiek is mind jól érezték magukat a versenyen a vártnál hosszabb „sprint” pályák ellenére!
(Gondolom akadt azért néhány kemény savasodás és „agyhalál” a sprinten, amikor már azt hitte a delikvens, hogy mindjárt célba ér, de még volt vissza 3-4 átmenet.:))

üdv. Viktor