[Tajfutas] Diákolimpia sprint

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2017. Május. 28., V, 19:30:28 CEST

"Természetesen" rossz az , ha nem megfelelően lettek felmérve a versenyzők
képességei (én is estem már nem egyszer ilyen hibába, elég csak a tavalyi
ORVBre gondolni), ugyanakkor szvsz legalább ekkora (ha nem nagyobb)
probléma, ha a pálya nem tartalmaz a versenyformának megfelelő feladatot!

Pinyő

2017.05.27. 22:29 ezt írta ("Andor és Katalin Vékony" <vekony.arva at gmail.com
>):

Érdekes kísérlet zajlott ma Sopronban: meddig bírják a diáktájfutók a
sprint tempójú a futást? Úgy tűnik nem végig...

Kategória

*Javasolt győztes idő*

Győztes idő

Eltérés +