[Tajfutas] Thermenland Open 2017

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2017. Május. 15., H, 22:50:05 CEST

Köszönjük a rendezőknek ezt a két , élményekkel teli napot.
Precíz rendezés, gyönyörű környezet, jó térképek, szép célhelyek,
élvezetesen futható erdő.
Az egyébként is olcsó nevezési díj mellé kaptunk ingyenes fürdő belépőt is.
Ez a verseny sokkal több indulót is megérdemelt volna.
Éppen ezzel függ össze szerintem egy kicsi negatívum: elég kevés volt a
verseny előzetes hírverése.

Üdv.:
Tóth Karesz