[Tajfutas] Postás éjszakai értesítő

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Május. 9., K, 14:20:37 CEST

Nem Danival vitatkozok, mert azt hiszem, igaza van. Én nem megyek erre a
versenyre, ezért nem is ellenőrzöm le, hogy mi a valós tényállás. Csak az
jutott az eszembe, hogy akik számára nem lehetséges minden versenyre
lóháton vagy más maszek járműn utazniuk, azoknak gyakori, hogy órákat
kelljen várniuk a verseny előtt, úgy elk**ták a menetrendeket a közlekedési
vállalatok. Sok magyar településre naponta mindössze 2 járat van (a
vasárnapot nem számítva). Például múlt szombaton Bp-ről 6-kor induló
vonattal kellett elindulnom, hogy odaérjek egy olyan versenyre, ahol 11-kor
volt a a 0-idő, és 12-kor az én rajtidőm. Vonatról buszra olyan a
csatlakozás - megfigyeltem, hogy nemcsak itt, hanem általában majdnem
mindenhol - hogy a Városlődről Csehbányára 10.00-kor induló buszhoz előtte
majdnem 2 órával kell vonattal Városlődre érkezni. Szerencsére szombaton jó
idő volt, de most azokra is gondolok, akiknek télvíz idején kell így
utazniuk. Bp-ről 6 után induló vonattal nem lett volna lehetséges ezt a
buszt elérni, a következő busz pedig csak valamikor délután ment
Csehbányára. Egyébként is úgy tűnik, hogy eléggé ostobák a menetrendek.

Ennyit akartam mondani, hogy a bosszankodást kiöntsem magamból. Akiket
zavar, azoktól elnézést kérek, hogy a listára írtam, és nem hoztam létre
pl. külön fb-csoportot, hogy oda írjam inkább, amit listalevélben írok -
miként azt valaki tanácsolta. (Nem is értek hozzá, hogyan kell fb csoportot
létrehozni.)

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson