[Tajfutas] Diákolimpia és Sopron kupa

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Május. 9., K, 07:12:40 CEST

Sziasztok!

Szombaton Csehbányán beszélgettem a soproni tájfutókkal a soproni
szállásokról. Azt mondták, hogy az a bizonyos Roth Gyula kollégium nagyon
lerobbant állapotban van. Én nem akarok senkit lebeszélni róla, hogy ott
kérjen szállást, mert a soproni szálláslehetőségek minden fajtája az
átlagosnál magasabb árfekvésű, és amit a Róth kollégium kér, az reális
lehet az esetleges kényelmetlenségek ellenére is. (Ha nem kell péntekre is
kifizetni azoknak is, akiknek fölösleges a pénteki szállás.)

Én viszont egyelőre nem kérem, hanem a következő két terv-változatom van.
Ezek közül fogok választani akkor, amikor már ott leszek.
1. A helyszínen keresek szombatra drágább, de jobb szállást.
2. Ha a vasárnapi rajtidőm lehetővé teszi, akkor Szombaton hazavonatozok
Bp-re és vasárnap ismét utazok a versenyre.

Üdv:
Kéri Gerzson

2017. május 8. 21:50 Verebélyi Zsolt írta,