[Tajfutas] Hangyaboly

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2017. Már. 27., H, 06:58:07 CEST

A Budapesti Tájfutó Szövetség és a szűkebb szerkesztőség nevében köszönjük
mindenkinek az a lelkesedést, érdeklődést, ahogy az újságot átvettétek.
Külön örültünk a szép számú új előfizetésnek!
Az a szűk egy óra amíg az újság osztásnál segédkeztem igazolta, a sok
szkeptikus vélemény ellenére érdemes volt belekezdeni. Külön köszönet
Schell Toncsinak, aki a Hangyaboly  tapasztalataival támogatta a
szerkesztőséget. Jó volt látni, hogy őszinte örömmel elsők közt vette át az
újságot, mint az első első előfizető.
Az észrevételeiteket jegyeztük, jegyeztem. Most hogy kézbe vehettétek az
első számot, ennek alapján szívesen fogadunk építő kritikákat, és legalább
annyira szívesen vesszük a ha valaki egy-egy témáról cikket tervez írni.

Mindenkinek jó turkálást a Hangyabolyban!

Mégegyszer köszönet:
Mets Miklós, és a BTFSZ elnöksége