[Tajfutas] Költői válasz (ne olvasd el, ha nem szeretnéd) Enyves Éger Kupa március 20. Zalaegerszeg rajtlista

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2017. Már. 17., P, 10:21:36 CET

Sziasztok!

Tisztelt tájékozódási futók.
Bocsánat, hogy már a korábban kivesézett, nem létező költői válasszal élek.
Ígérem utoljára teszem:

Úgy tudom, hogy évek óta az MTFSZ rengeteg pénzt áldoz arra, hogy
növekedjen az utánpótlás létszámunk. Edzőket, edzőtáborokat támogat.
Tudtommal ezt az elnökség minden tagja támogatja. Aki meg nem, az nem való
oda.
Mi ennek a projektnek az élére álltunk egy nem szokványos kezdeményezéssel,
ami lássuk be, működik.

Azon a véleményen vagyok, hogy a sportágunk érdekeit a másikat sárba
döngölő, megosztó emberek nem szolgálják. Az még rosszabb, hogy ilyen ember
van a sportág választott vezetői között, aki megválasztásakor szép mézes
madzagot elhúzva az orrunk előtt, azt ígérte, hogy MINDENKI érdekeit
egyformán képviseli.

Mi most már jó ideje törekszünk win-win (nyertes-nyertes) játszmákat
lefolytatni mindenkivel.
Elismerem ez nem volt mindig így. Korábban már megtettem itt a listán és
most is megteszem, hogy békejobbot nyújtok Fehér Ferenc úrnak. Bocsánatát
kérve, ha a múltban valaha megbántottam.
Szeretném, ha tevékenysége ezek után nem a GOC és
személyem megsemmisítésére irányulna. Hanem sportszakmai kérdésekben
megegyezésre jutnánk. Ha egyenlő mércével mérne minket kezdetként pl a
megyei diákolimpia rendezésének kérdésében.

Mi csak próbáljuk végezni a dolgunk. Már 5. éve TOP10-es klubként legjobb
Nyugat-Dunántúliként.

Mindenkinek kívánok sok boldogsákot!

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
*Balaton Kupa 2017 tájfutó családi nyaralás
<https://www.facebook.com/events/978616808909292/>*
ICEBUG Göcsej Galopp 55/33/16/5 terepfutóverseny és teljesítménytúra
<https://www.facebook.com/events/368339420224345/>
www.gocsejtajfutas.hu
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

2017. március 16. 23:35 Zalaegerszegi Tájfutó Club írta, <