[Tajfutas] Nőnapi 3Sz eredmények

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2017. Már. 11., Szo, 20:37:56 CET

Sziasztok! Mááááár többen érdeklődtek, hogy mikor kerülnek fel a szerdai derby eredményei...Azt is megértem, hogy a szerdai széria sokaknak többet ér akár egy óbénál is, bocsánatot kérek a késlekedésért, de csak most volt ihletem kiértékelni és feltöltögetni. Nagyon remélem, hogy a részletek nem izgatnak senkit és nem kell magánban leírnom az előző másfél hét történéseit :-) No, hát itten vannak:http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6558 Pár megjegyzés:Az Ond pálya befutó átmenetét egy Móra sulis gyerek nyerte :-)A 2015-ös részidős eredmények nem véletlenül vannak feltöltve, az akkori és a mostani Álmos pálya a 31-es ponton kívül megegyezik, csak idén a másik irányból kellett teljesíteni. Aki szeretné, elemezheti, vagy inkább ne :-) Köszi a részvételt, két hét múlva ismét MOM-os 3Sz, Vöcsök tollából.Én októberben várlak titeket újra háromesszel. Béke,Oszi