[Tajfutas] F50 rajt időköz

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Már. 10., P, 08:02:18 CET

Szia Karesz!

Egyetértek szerintem sem szerencsés, főleg sorsolás után vitára bocsátani egy kérdést, előtte nyilván inkább az, sőt én azt gondolom sokszor érdemes lenne érdemi vitát folytatni a közös dolgainkról. Közgyűlésekre már leginkább azért nem járok, mert sajnos nem tapasztaltam rajtuk érdemi vitát, csak szavazógépnek éreztem magam...

Ugyanakkor attól, hogy ez nem szerencsés, én mint rendező még lehetek rugalmas, annak érdekében, hogy a versenyünkön indulók problémáit lehetőség szerint orvosoljam, ami persze időnként problémákat vet fel, vagy éppen okoz, ráadásul nem csak nekem rendezőként, hanem esetleg versenyzőknek is, számomra természetesen ez okozza a dilemmát.

Volt egy elképzelésünk a rajtoltatást illetően, amely nem feltétlenül sült el a legjobban, ezt el kell, hogy ismerjem, hiszen van szerintem jogos igény a nagyobb rajtidőközre.
Nyilván bajban vagyok, hogy egy már meglévő és nyilvánosságra hozott rajtlistát szabad-e módosítani. Dénes javaslata erre vonatkozóan úgy érzem jó, mert senkinek nem okoz különösebben kényelmetlenséget senkinek, ezért tudok vele rendezőként azonosulni. A szabályzat betűje szerint nyilván megfelelő volt a korábbi rajtlista, és nem kellene a kategória rajt időit ilyen módon megváltoztatnunk, de ezt a szabályzat szelleme miatt, most mégis megtesszük, és az elnök és az ellenőrző bíró majd megírja indoklását a versenyjegyzőkönyvben.

Sportbaráti üdvözlettel:
Hites Viktor