[Tajfutas] F50 rajt időköz

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.t-online.hu
2017. Már. 9., Cs, 09:18:39 CET

Sziasztok!

Ha kérhetem, az aznap reggel távolról érkezők (talán nem vagyok egyedül)
érdekei is érvényesüljenek a döntéshozatal során.
A javaslatom - újra sorolás helyett - : a meglévő rajtlistát hátulról
indulva szét lehetne húzni 2-ről 4 perces közökre:
103 - 99 - 95 - 91 - 87 ... stb. Így - ha jól számolom - 51-től indulna
a kategória.
(Az újra sorsolással amúgy semmi bajom - nagy valószínűséggel jobban is
járnék, később indulnék - de fölöslegesnek érzem.)

üdv  D