[Tajfutas] KOB-OVB (Privát)

Horváth Sándor SHorvath at telenor.hu

#17 3,700 km 195 m

#23 3,800 km 195 m

29:03

0:19

Ez a váltón történt …..

üdv :Sanyi

From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Kovács Róbert - Magnetic Kft.
Sent: Monday, June 26, 2017 11:11 AM
To: tajfutas at lazarus.elte.hu
Subject: Re: [Tajfutas] KOB-OVB

Öööö... izé. A részidős eredmények nem ezt mutatják.

Beszél mindenki mindent, össze-vissza. Ne hagyd megvezetni magad Lacó, hagyatkozz a tényekre. ;)
F16E-A (24)

3,0 km 105 m

15 ep

Hely

Rajtsz

Név

Idő

1(78)

2(42)

3(67)

4(71)

5(35)

6(87)

7(80)

8(81)

9(58)

10(49)

11(148)

12(152)

13(150)

14(147)

15(100)

Cél

1

214

Jónás Ferenc

21:50

1:06

0:00

(1)

2:00

0:00

(1)

3:50

0:00

(1)

4:59

0:00

(1)

5:39

0:00

(1)

8:51

0:00

(1)

9:43

0:00

(1)

11:22

0:00

(1)

13:13

0:00

(1)

SZV Szegedi Vasutas Sport Egyesüle

1:06

0:00

(1)

0:54

+0:04

(2)

1:50

+0:05

(3)

1:09

+0:03

(2)

0:40

0:00

(1)

3:12

0:00

(1)

0:52

+0:07

(5)

1:39

+0:20

(5)

1:51

+0:10

(3)

14:00

0:00

(1)

15:03

0:00

(1)

16:13

0:00

(1)

19:11

0:00

(1)

20:39

0:00

(1)

21:25

0:00

(1)

21:50

0:00

(1)

0:47

+0:02

(2)

1:03

0:00

(1)

1:10

+0:09

(3)

2:58

+0:54

(14)

1:28

+0:17

(9)

0:46

+0:07

(10)

0:25

+0:04

(7)

2

173

Bujdosó Zoltán

22:21

1:20

+0:14

(3)

2:22

+0:22

(4)

4:47

+0:57

(4)

5:56

+0:57

(4)

6:43

+1:04

(3)

10:45

+1:54

(3)

11:30

+1:47

(3)

12:49

+1:27

(3)

14:30

+1:17

(3)

SPA Tabáni Spartacus Sport és Körn

1:20

+0:14

(3)

1:02

+0:12

(6)

2:25

+0:40

(9)

1:09

+0:03

(2)

0:47

+0:07

(5)

4:02

+0:50

(3)

0:45

0:00

(1)

1:19

0:00

(1)

1:41

0:00

(1)

15:20

+1:20

(3)

16:42

+1:39

(3)

17:45

+1:32

(2)

20:08

+0:57

(2)

21:19

+0:40

(2)

21:58

+0:33

(2)

22:21

+0:31

(2)

0:50

+0:05

(4)

1:22

+0:19

(5)

1:03

+0:02

(2)

2:23

+0:19

(5)

1:11

0:00

(1)

0:39

0:00

(1)

0:23

+0:02

(3)

Kovács Róbert
mobil: +36 (30) 9676 334
kovacs at magnetic.hu<mailto:kovacs at magnetic.hu>

Magnetic Kft.
H-1135 Budapest, Kisgömb utca 25-27. Telefon: +36 (1) 299-0763, 299-0764 Fax: +36 (1) 299-0812 Web:http://www.magnetic.hu<http://www.magnetic.hu/> E-mail:info at magnetic.hu<mailto:info at magnetic.hu>