[Tajfutas] KOB-OVB

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2017. Jún. 26., H, 10:11:23 CEST

Mindenesetre két dolgot megtudtunk: az egyik, hogy nem nagyon számított
az air+, ha nagyítóval találunk is olyan eredményt, ahol esetleg
dönthetett, önmagában ez a sikerhez nagyon kevés. A másik, hogy az elit
mezőny egyértelműen ráállt a témára, az első 10-ben domináns a használata.

Lassan esedékes lenne, hogy az Elnökség egyértelműen állást foglaljon az
air+ OB-kon történő használatáról, azaz vagy tegye kötelezővé vagy
tiltsa be (ez utóbbit csak mint elméleti lehetőséget tudom elképzelni),
a jelenlegi használat ugyanis a rendező ízlésén múlik, ami elég bizarr.
A következő futó OB-n pl. egyértelműen ki van zárva, pedig ha valahol,
pont sprinten lenne értelme.

D.