[Tajfutas] keserű humor

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2017. Jún. 25., V, 19:33:44 CEST

Lehet, hogy bennem van a hiba, de én első olvasásra is kifejezetten jól
sikerültnek és humorosnak találtam a levelet (utóbb Fifi mellékletét
olvasva pedig már kifejezetten telitalálatnak érzem). Egyben örvendezem,
hogy Tájfutó Arcok sporttársunk nem fordított teljesen hátat sportágunknak,
csak ideiglenesen visszavonult a közszerepléstől.
A magam részéről köszönöm!
(de ez csak egy vélemény)

kovacsp

Mentes