[Tajfutas] Vakáció Nagydíj nevezési határidő!!

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Jún. 25., V, 18:45:06 CEST

Sziasztok!

Ma derült ki, hogy Vinyén edzőtáborozik jövő héten a Gerecse és a Gödöllői tájfutó egyesület, akiktől a hétvégén szeretnének szalagos pályán is indítani gyerkőcöket a Vakáció Nagydíjon. A kérésüknek eleget téve így a szombati és vasárnapi nap kínálatát kiegészítjük egy Rózsaszín szalagos pályával!

Mi rendezők és a hazai mezőny is még most ismerkedik a szabályzatba is beemelt színkódos rendszerrel, ezért úgy gondoltuk a kategóriaválasztáshoz segítségként, az egyes pályákhoz megadjuk az általunk javasolt hagyományos kategóriákat, vannak természetesen kategóriák, amelyeknél több pályára is adunk javaslatot:

Rózsaszín (F10D, N10D, Nyílt szalagos)
Sárga (FN12C, NYK)
Lila (FN15-18C, FN21C, NYK)
Narancs (N14, 16, N50, N60, F70)
Zöld (N14, 16, F14,16, F50, 60, 70, N40, 50, F21Br)
Kék  (F16, 18, N18, F40, 50, N21, F21Br)
Barna (F16, F18, F21, N18, N21, F40)

Ma éjfélkor jár le az előnevezési határidő, és az entryben 27-én kedden zárjuk a nevezést!
E-mailben 29-én csütörtökön lehet még nevezést küldeni, mert utána már a helyszínen leszünk és ott bizonytalan az internet kapcsolat.

Várunk szeretettel minden érdeklődő tájfutót az idei Vakáció Nagydíj (elhalasztott) küzdelmeire a Magas-Bakony két csodaszép, technikás, és nagy melegben is kellemesen hűvös erdeibe!

üdv. Viktor