[Tajfutas] KOB-VOB kánikula

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2017. Jún. 20., K, 17:15:09 CEST

Akinek nem inge, ne vegye magára,
En sem sértődtem meg azon amit írtam:-), pedig biztos rám
(listatevékenységemre) is igaz nagyrésze. Pl a VBA val is magamat
szándékoztam fényezni, hogy lássa mindenki, milyen nagy létszámú
rendezvényt szevetzem:-) még akkor is ha az eredménylista mást mutat, de
azt tuti senki nem fogja megnézni, stb, stb
Nekem legalább annyira bántó ha valaki szerintem értelmetlen dolgokat
hosszan ecstel a listán, mint másnak, amiket én írok, ugyhogy max 1:1
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve