[Tajfutas] KOB-VOB kánikula

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Jún. 20., K, 11:07:53 CEST

Szia Gyula!

Azt gondolom nem erről szólt Szabolcs levele!

Persze lehet azt is, hogy elbagatelizáljuk a Szabolcs, én és szerintem mások által is érzékelt problémát, de az is lehetne, hogy elgondolkozunk (gondolkoznak rajta a döntéshozók), hogyan lehetne ezt mindenki számára jobbá, kellemesebbé tenni, akár ez a hozzáállás is elképzelhető lenne még akár Magyarországon is!:)

Egyébként egy kánikulai KOB-VOB-ot megspékelni jó sok rajtba menettel meg karanténokkal, szintén nem a komfort érzetet és a sportértékét növelik az eseménynek, bár ez egy kicsit attól függ, mit tekintünk a KOB-VOB sportértékének. Az esemény túlélését, vagy a minél gyorsabb futást és pontos térképolvasást, jobb útvonalválasztást, egy lehetőleg nehéz/technikás terepen?

üdv. Viktor