[Tajfutas] HK' 17 8. 5.nap

Gyula Kóger kogergy at gmail.com
2017. Jún. 17., Szo, 08:22:39 CEST

HK’ 17 8. 5. nap

Izgalmak a végére: Pályakitűző *Dr Péley Dorottya.*

 Ti a Pécsi Gyermekklinika orvosai összefogtatok, és teljesítettétek az
ULTRA BALATONT. Továbbá eladtátok a kilométereket, hogy az adományokból egy
vénaszkennerhez segítsétek az intézményt.  Kétszer futottál így lett 22
kilométer az általad teljesített táv. Mi volt a motiváció, hogy friss
anyuka létedre ekkora feladatra vállalkozzál?

-      *A jó társaság.*

Szívből gratulálunk, és kérlek, most mondjál valamit a terepről és a
célterületről.

*Hungária Kupa 5. nap Abaligeti céllal kerül megrendezésre. Már maga a cél
terület hatalmas változáson ment keresztül az utóbbi években, én is
meglepődtem az első bejáráson! A régi strand-tavat kitisztították és újra
lehet fürdeni benne, így a célból egyből lehet csobbanni egyet a futás
után! Kis gyerekesekre is gondoltak, egy hatalmas új játszótér is épült,
van vagy 6 csúszda, hinták és homokozók tömkelege. Turcsán Sári, az egyik
legkisebb PVSK-s már tesztelte, teljes megelégedéssel. Magát az Abaligeti
oldalt és a felette lévő hatalmas töbrökkel tarkított oldalt az
erdőfrissítés elkerülte. Szerencsére, újabb részek tisztultak ki, így
azokba is bekanyarognak a pályák.*

A tervezett pályáidról is kérlek, árulj el valamit.

* Nagy örömmel vettem Vinicz felkérését, nagy kihívás nekem egy ekkora
volumenű versenyen pályakitűzőnek lenni! Pörgős, sok pontos pályákra
számíthattok tőlem, kis nőiességet is igyekeztem belecsempészni. Kiterjedt
úthálózat van a terepen, ezt úgy próbáltam kezelni, hogy lehetőleg a
technikás pályák csak keresztbe lássanak utakat! :). A szenior korosztály
pályáit - gondolván az 5. napi fáradtságra- inkább szint kerülően
igyekeztem tűzni! Reményeim szerint a vadászrajttal, sok-sok ponttal a sok
töbörben, kergetőzős kincskereső élményt fogtok kapni!*

A nőiesség kifejezés fogott meg, nem tudom mire gondolhatott Dorka?  Finom
lágy vonalvezetésű pályák, talán lesznek harcos, vagy gyengéd pontok, vagy,
érzéki átmenetek?

 Te nem vagy kíváncsi rá?

 Már csak 55 nap és indul a nagy futam.

Még nevezhetsz talán beférsz az első 1000 közé

Ne hibázz, Honlap és Facebook.

Kóger Gyula