[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

Gerzsényi Zsolt zsolt at gerzsenyi.hu
2017. Jún. 16., P, 14:23:41 CEST

Üdv Mindenkinek!

Én csak a bérleti díjra reagálnék: nem a monopolhelyzetben lévő bérbeadó
érzett rá a dolog előnyeire, nem is ő jelentkezett, hogy bérbe akarja
adni a dugókákat, hanem mi, rendezők kerestük meg. A dugókákat alapból
500 Ft-ért adja bérbe - Mercedest sem tudunk annyiért bérelni, mint egy
Suzukit.

Azt, hogy a saját versenyén ebből még kedvezményt is adott talán nem
kellene felhozni ellene.

Tőlünk nyugatabbra 2 EUR a bérleti díj.

Üdv:

G.Zs.