[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

orsi at marosffy.hu orsi at marosffy.hu
2017. Jún. 16., P, 14:17:16 CEST

Sziasztok!

"Más okból kifolyólag" nézegettem a KOB-VOB kiírását, melyben ezen akadt
meg a szemem:

-SI dugóka bérleti díja: 300 Ft/fő/futam (F/N 12 és 14E/A kategóriákban
ingyenes)

Pontérintés:
A  versenyeket  SPORTident  elektronikus  rendszerrel  bonyolítjuk  le.
A   dobozok érintésmentes (SI Air+ dugókával érintésmentesen
használható) módra lesznek programozva.

Ha jól fejtem meg, ez május 3-i infó.

Üdv,
Orsi