[Tajfutas] FW: Két rangsoroló egy napon a Tisz-tónál június 10-én

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2017. Jún. 4., V, 10:32:16 CEST

Sziasztok,

sok extrával ( alapból a szabad stranddal), és kitűnő pályákkal, korrekt
rendezéssel várja a tájfutó csemegék kedvelőit az Egri Spartacus SE egy hét
múlva vasárnap.

Egy évről évre egyre népszerűbbé váló, kétfutamos  rövidtávú versenyre
invitálunk Benneteket, amikor a Tisza-tó Kupá-t ajánljuk
versenylehetőségként jún. 11-re. A tiszafüredi szabad strand  színpadtól két
térképen, Bárány Tamás gyors, ugyanakkor technikás pályáin tehetitek próbára
felkészültségeteket, és szerezhettek rangsorpontokat, kétszer is egy nap
alatt.

A  nevezéseket rugalmasan kezelve várunk Benneteket a már kétszáz fő fölé
növekedett mezőnyű, nyárelejei strandolással színesített 2 futamra.

Nevezéseiteket  Fekesz részére, a fekete.zoltan.esp at gmail.com  címre
küldhetitek.

Részletek az mtfsz honlapról:

5. Tisza-tó kupa versenykiírása 2017.06.11 - Tiszafüred Rendező Egri
Spartacus Tájékozódási Futó SE, 3300 Eger, Zellervár u.3 tetőtér 5. A
verseny támogatói Tiszafüred Város Önkormányzata Versenyforma Nappali,
egyéni, kétfordulós rövidtávú regionális rangsoroló verseny. Versenybíróság
Elnök: Blézer Attila Pályakitűző: Bárány Tamás Ellenőrzőbíró: Gyárfás Csaba
A versenyközpont helyszíne Tiszafüred, Szadabstrand melletti színpad
(2014-es Tisza-tó kupa célja), Jelentkezés: 9 - 10:30-ig a
versenyközpontban. Tervezett "0" idő 1. futam - 11:00 2. futam - 15:00 óra
Kategóriák F/N 12D, 12C, 14B, 16B 18B, 15-18C, 21B, 35B, 45B, 55B, Nyílt
kezdő, Nyílt technikás A 12D pályák nem szalagozottak, de nagyon könnyűek.
Nevezés határidő: 2017.06.04 - név, egyesület, kategória, versenyengedély-
és SI dugókaszám megadásával (a  rendezést nem akadályozó mértékig
rugalmasan kezeljük az utolsó heti nevezéseket is!) Nevezési cím: Fekete
Zoltán, tel: +36 70 3170095, e-mail: fekete.zoltan.esp at gmail.com Nevezési
díj: F/N 12-14-16-18 és Nyílt - 800 Ft/fő/futam, 21-35-45-55 - 1000
Ft/fő/futam Díjazás A kategóriák 1-3 helyezettjei oklevél-díjazásban
részesülnek Egyebek Kevesebb, mint 5 fő esetén a rendezőség a
kategória-összevonás jogát fenntartja! Az időben nevezőknek elektronikus
formában versenyértesítőt küldünk. Eredményes versenyzést kíván a
Rendezőség!

Üdvözlettel várunk Benneteket Tiszafüreden,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593

honfi.gabor at szuperinfo.hu