[Tajfutas] Jó tanuló jó sportoló díjazottak

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Jún. 4., V, 08:30:24 CEST

Kedves Fehér Ferenc!

Gratulálunk ezúton is a jól tanuló és még tájfutásban is eredményes tájfutóknak, köztük a ZTC-seknek is!

Kérlek, hogy tanúsíts hasonló aktivitást az általad általunk nem ismert okból elhalasztott közös Vas, Veszprém, Zala megyei bajnokságok új időpontjának egyeztetése során is!! Nagyra értékelném, ha legalább 2 sort reagálnál a leveleimre... ("Bocs, de le vagy szarva, nem kell, hogy veled egyeztessek." "Sajnos el kellett halasztanunk a versenyt, mert nem kaptunk terepengedélyt, és ez az egyetlen nap az évben, amikor Csödén versenyt lehet rendezni." Mit tudom én...)

üdvözlettel:
Hites Viktor
a Vakáció Nagydíj elnöke és pályakitűzője